Новини

Етнічні ідентичності в українському авангарді

Найбільша кількість художників і художниць, які були формальними й колористичними, сенсовими та динамічними новаторами, народились або проживали на сході й півдні нашої країни.

Початок XX століття став для них періодом великого поступу. Вони почали більше переміщатись, використовувати різні можливості, щоб здобути мистецьку освіту, експонувати свої твори, багато комунікувати й, відповідно, змінювати ідентичність.

Працюючи поряд, вони ставали модерністами, і рухались із мистецької периферії ближче до центрів, де були готові творити наймодерніші зразки у різних видах мистецтва.

Що означала тоді зміна ідентичності? Чи відображався цей злам свідомості на їх творах?

Про все це слухачам відкритої онлайн-лекції розповіла Діана Клочко — мистецтвознавиця, кураторка виставок, есеїстка та перекладачка, публічна лекторка, авторка альбомів про творчість Йогана Пінзеля, Владислава Городецького, Ольги Рапай, Сергія Параджанова, дерев’яну архітектуру Японії та України, лауреатка премії імені Юрія Шевельова (книга «65 українських шедеврів. Визнані й неявні»).

Подія відбулася 14 травня на базі освітньої платформи «У пошуках ідентичності».

Повний запис лекції — на Youtube-каналі освітньої організації “Культурний Проект”